Koolhydraatarm Eten – Verantwoord afvallen zonder honger!

Het koolhydraatarm eten is voor mij de perfecte methode geweest om op een gezonde manier mijn overgewicht kwijt te raken. Ik heb hierbij zelfs geen honger hoeven hebben en niet hoeven sporten!

Welkom op mijn website Koolhydraatarm Eten waar ik je kennis wil laten maken met deze gemakkelijke, gezonde en tevens lekkere manier van afvallen.
In dit artikel ga ik uitvoerig in op wat een koolhydraatarm dieet is. Ik laat je zien hoe ik met weinig moeite en op een plezierige en smakelijke manier van mijn overgewicht ben afgekomen.

Nieuwsgierig? >> Klik hier voor het Koolhydraatarm 50 dagen programma

Wat is het koolhydraatarm eten precies?

Doordat we sinds jaar en dag een eetpatroon hebben ontwikkeld waar koolhydraatrijke producten een zeer groot deel van uitmaken zijn heel wat mensen ongemerkt flink wat kilo’s aangekomen. We zijn gewend om regelmatig aardappelen, pasta’s, rijst, brood en zoetigheden zoals koekjes en frisdranken te nuttigen dat we deze producten bijna altijd op het menu hebben staan.

Maar juist deze bovengenoemde koolhydraatrijke producten belemmeren ons lichaam een stabiel en gezond gewicht te laten hebben.

Het koolhydraatarm eten bestaat uit een voedingspatroon met zo min mogelijk koolhydraatrijke producten. Het is dus niet gezegd dat je helemaal geen pasta’s, brood of rijst mag eten. Maar deze producten dienen toch zoveel mogelijk beperkt te worden.

Zeker in de eerste fase van het afvallen. Dan wil je zo snel als mogelijk overgewicht kwijt raken tot het moment dat je een gewicht hebt bereikt wat goed stabiel is te houden.

Wat mag ik dan wel eten?

Er blijven nog genoeg producten over om heerlijke recepten mee te maken. Je kan de recepten zodanig variëren dat je altijd wel iets anders op het menu hebt staan. Het is echter niet zo dat de koolhydraatrijke producten in het geheel van het menu worden geschrapt. Voor een gezond evenwicht in onze voeding worden deze producten alleen beperkt.

Hieronder heb ik een lijst samengesteld van producten die allemaal binnen het koolhydraatarme menu vallen.

Koolhydraatarme producten zijn o.a.:

  • vis
  • gevogelte (kip, kalkoen, etc.)
  • rundvlees (ook gehakt)
  • groenten
  • eieren
  • fruit (max. 2 stuks per dag)
  • zuivelproducten
  • noten en zaden
  • kruiden/specerijen

Zo zie je dat er nog genoeg producten over zijn binnen het koolhydraatarm eten om heerlijke en gevarieerde gerechten mee klaar te maken.

Lees hier meer over koolhydraatarme recepten

gezond koolhydraatarm eten

De basis van het koolhydraatarm eten

Ons dagelijks voedingspatroon van koolhydraatrijke producten zorgt er voor dat ons lichaam de koolhydraten die we eten grotendeels gaat omzetten in suikers. Door de aanwezigheid van deze suikers in ons bloed gaat het lichaam de stof insuline aanmaken. De productie van insuline zal toenemen naarmate er meer koolhydraten zich in het bloed bevinden.

Deze suikers worden naar de cellen in het lichaam getransporteerd door middel van de insuline in het bloed. Dit is de energie die je gebruikt en waarmee het lichaam kan functioneren. Je lichaam kan echter de insuline niet snel genoeg verwerken als gevolg van een hoge inname aan koolhydraten. Hierdoor zal je lichaam de energie als vet gaan opslaan.

We kunnen de koolhydraten die we eten verdelen in snelle en langzame koolhydraten. De snelle koolhydraten worden snel in het bloed opgenomen. De langzame koolhydraten dan vanzelfsprekend langzamer.

Deze trage koolhydraten zorgen voor een verminderde productie van insuline. Hierdoor heeft je lichaam beter de kans om de suikers als energie te verbruiken. De koolhydraten die onderdeel zijn van het koolhydraatarm eten zijn trage koolhydraten en worden dus niet als vet opgeslagen.

Het eten van de verkeerde koolhydraten is dus juist de hoofdoorzaak van het opslaan van overtollig vet.

De recepten van het koolhydraatarm 50 dagen programma

Wat er voor zorgt dat we de juiste koolhydraten binnen krijgen, zijn koolhydraatarme recepten. Met behulp van deze recepten kan je tot wel 2 kilo per week afvallen!

Niels Bosman

De recepten waarmee ik mijn overtollig vet ben kwijtgeraakt heb ik uit het boek van Niels Bosman, het Koolhydraatarm 50 Dagen Programma. Hij heeft een uniek boek samengesteld van heerlijke recepten die goedkoop en makkelijk zijn te bereiden. Deze recepten bestaan enkel uit natuurlijke producten.

Wat een zeer belangrijk aspect is van deze recepten is dat we nu kunnen afvallen zonder het bekende jojo effect. De verloren kilo’s blijven er ook daadwerkelijk af omdat het lichaam zonder moeite en zonder honger heeft af kunnen vallen. Je lichaam heeft de neiging om vet als voorraad op te slaan totaal ‘afgeleerd’. Je zult geen grote schommelingen in gewicht meer meemaken.

Eindelijk afvallen zonder honger met het koolhydraatarm eten!

Het Koolhydraatarm 50 Dagen Programma receptenboekAfvallen wordt ineens gemakkelijk, plezierig en vooral smakelijk. Zonder honger te hebben en zonder te hoeven sporten. Extra lichaamsbeweging kan natuurlijk nooit kwaad als hulp bij het afvallen. Maar het is in ieder geval geen noodzaak om te gaan sporten. Alleen al met behulp van deze koolhydraatarme recepten kan je afvallen.

Het gemiddelde gewichtsverlies na slechts één maand ligt tussen de 6 en 8 kilo! Naast het gewichtsverlies zal je lichaam ook nog eens extra blij worden van de gezonde manier van eten. Je zult je energieker en fitter voelen dan dat je tevoren deed.

Een blijvend gewichtsverlies is absoluut te realiseren met het Koolhydraatarm 50 dagen programma:

  • Deze recepten kun je eindeloos blijven maken doordat ze bestaan uit voedzame en gezonde producten. Geen jojo effect omdat je lichaam geen periode van schaarste door honger tijdens één of ander dieet heeft hoeven ervaren waardoor het vet als voorraad wil gaan opslaan.
  • Je lichaam houdt de aanmaak van insuline laag door het eten van koolhydraatarme producten.
  • Geen saai en eentonig dieet. Het Koolhydraatarm 50 dagen programma bestaat uit vele gevarieerde recepten van heerlijke natuurlijke producten.

Start vandaag nog met het maken van deze koolhydraatarme recepten. Afvallen kan op een gezonde, makkelijke en lekkere manier. Zonder honger!

De prijs van dit koolhydraatarm 50 dagen programma is éénmalig €37. Je bent dus geen honderden euro’s kwijt bent aan één of ander commercieel gepresenteerd dieet dat uiteindelijk toch niet werkt. Het receptenboek is een digitale download dus je kan gelijk starten!

 

Bestel hier het Koolhydraatarm 50 dagen programma

Wat krijg je?

Je krijgt 50 complete dagmenu’s met ontbijt, lunch, avondeten en 3 tussendoortjes. Je hoeft dus 50 dagen niet meer na te denken over wat je moet eten. Inclusief 40 lekkere en eenvoudig klaar te maken recepten. Tevens krijg je elke week opdrachten en tips (stok achter de deur).

Geen honger lijden! Door deze methode van het koolhydraatarm eten ga je ANDERS eten, niet MINDER! Afvallen zonder jezelf suf te sporten.

Inclusief 2 gratis bonussen: 

Gratis Bonus 1: Boodschappenlijsten voor 7 weken

Gratis Bonus 2: Koohydraatarme Drinktips

100% Afslank Garantie

Ook krijg je een 100% Afslank Garantie! Als jij dit programma volgt en je valt niet af, dan krijg je gewoon je geld terug.

Let op: Dit is een e-boek (PDF), voor gebruik op elk apparaat!

 

Bestel hier het Koolhydraatarm 50 dagen programma

Het Koolhydraatarm 50 Dagen Programma receptenboek

Wil je een paar voorbeelden van koolhydraatarme recepten? Lees dan hier verder –>  Lees verder